En af de største udfordringer i dagens erhvervsliv er at sikre medarbejdernes trivsel. Lange arbejdsdage og stillesiddende arbejde kan føre til træthed, muskelspændinger, dårlig blodcirkulation og stress. At give medarbejdere frihed til at tage 15-20 minutter ud af deres hverdag til at få massage, kan hjælpe med at holde dem energiske og friske.
I en tid hvor der aktivt kommer mere fokus på stress og arbejdsforhold, men samtidig fortsat ses stigninger i antallet af stress-relaterede sygemeldinger, er en massagestol et perfekt bud på, hvordan man nemt kan nedsætte det overordnede stressniveau. Vores massagestole er udstyret med den nyeste teknologi, herunder infrarød varme, Zero Gravity, Bluetooth-højttalere og præcis 3D-massage, som alle bidrager effektivt til at reducere stress og fremme afslapning.
Når medarbejdere føler sig godt tilpas og afslappede, er de mere produktive. Desuden kan små pauser i løbet af en arbejdsdag resultere i en væsentlig forbedring af det overordnede stykke arbejde. Og hvad opfordrer folk til at tage en pause på samme måde som en massagestol i hjørnet? En investering i medarbejdernes velvære er derfor også en investering i virksomhedens succes.
Vi tilbyder fleksible lejeløsninger, der passer til enhver virksomheds behov. Vælg i mellem 12, 36 eller 60 måneders lejeperiode med forskellige prispunkter. Med en overkommelig månedlig abonnementsordning kan selv mindre virksomheder nyde fordelene ved en avanceret massagestol uden store initiale omkostninger – og dermed kan alle være med på vognen.
Vi anbefaler at man maksimalt tager 30 minutters massage om dagen, og at man for øvrigt drikker vand efterfølgende.
Der er ingen begrænsning på hvor mange der må bruge stolen om dagen.
Massagestolen skal rengøres på lige vilkår med de andre møbler, og kan let tørres af med en karklud. Vi varetager resten af vedligeholdelsen.
Vi anbefaler ikke at tage massage i tilfælde af at du har en pacemaker.
Der skal være en tilgængelig stikkontakt til strøm. Derudover skal bygningen være tyveri- og brandforsikret.
Du kan altid bestille en massagestol direkte på vores hjemmeside. Alternativt kan du få en stol gratis på prøve i 10 dage, så du kan finde den helt rigtige stol forud for bestilling. Ellers er du altid velkommen til at kontakte os på +45 24 78 34 84, for at få personlig betjening.
Betalingen af vores lejeperioder faktureres automatisk kvartalvist. Der vil ved opstart være et oprettelsesgebyr, der bl.a. dækker over levering, installation og service + garanti under hele perioden. Der er ikke noget depositum.
Der vil ved opstart være et oprettelsesgebyr. Derefter vil der ikke være nogen yderligere omkostninger ud over lejeprisen.
Lejeprisen er beregnet ud fra om man ønsker at leje en stol i henholdsvis 12, 36 eller 60 måneder.
Vi tilbyder en gratis prøveperiode på 10 dage, hvor i kan få lov til at teste en af vores modeller af.
Vi gør en dyd ud af at sikre os vores kunder får den rette stol på prøve i første omgang. Hvis vi fejler dette, kan der i særlige tilfælde tilbydes en ny prøveperiode af en anden model.
Vi lover levering indenfor senest 10 arbejdsdage. Oftest leverer vi dog allerede i indeværende uge af bestillingen.
Både levering, installation og en gennemgang af stolens funktioner er inkluderet i prisen.
Vi forsøger altid at yde en fejlfri levering, hvorfor vi sikrer os forhold såsom bredde på dørindgange, op- eller ned af trapper og lignende på forhånd. I tilfælde af at der alligevel skulle opstå problemer, kan vi være nødsaget til at forsinke leveringen, hvor denne periode naturligvis godskrives i lejeprisen.
Der er i alle vores lejeaftaler inkluderet både ubegrænset service, garanti og fri support.
Hvis massagestolen går i stykker under lejeperioden, vil vi forsøge at reparere den, og i tilfælde af en defekt, vil vi udskifte med en ny tilsvarende stol.
OBS. at vi fraskriver os ansvar for skader påført i forbindelse med misbrug.
Vores supportteam har en gennemsnitlig behandlingstid på 1-2 arbejdsdage fra start-afsluttet supportsag.
I tilfælde af driftstop kan man kontakte vores support på telefonen: +45 30 554 554 indenfor tidsrummet: 10-17 man-søn.
Hvis du ønsker at skifte model, kan du skrive en mail til erhverv@carelaxdanmark.dk, hvor der skal indgå følgende:
Hvorefter der vil blive afsendt en ny kontrakt. Alternativt kan du kontakte vores erhvervsafdeling for personlig betjening på: +45 24 78 34 84.
Når vi indgår en lejeaftale er priserne på stolene også udregnet ud fra perioden, hvorfor man ikke kan opsige aftalen før tid. Efter endt lejeperiode vil aftalen som udgangspunkt opsiges, medmindre der er indgået en aftale omkring frikøb, eller kontraktforlængelse.
Man kan når som helst under lejeperioden op- eller nedgradere til en anden model. Dog vil en sådan ændring forny lejeperioden, og lejepris+oprettelsespris vil beregnes ud fra den nye stol.
Alle produktspecifikationer og funktioner fremgår af produktsiderne. Alternativt kan man kigge i vores erhvervsflyer.
Strømforsyningen skal være AC220V-AC240V~, 50/60Hz, hvilket dækker over standarden i Danmark.
Størrelser og dimensioner på stolene fremgår under de specifikke produkter. Vær opmærksom på, at massagestolen skal placeres på en stabil og jævn overflade for at forhindre skader og sikre en korrekt funktion.
Alle vores massagestole er meget brugervenlige med mulighed for valg af dansk eller engelsk fjernbetjening. Derudover giver vores konsulenter en grundig gennemgang af stolene ved levering eller prøveopsætning.
Ja. Massagestolene har mange muligheder for at skræddersy sit eget program. Det kan derfor anbefales at man prøver sig lidt frem, for at finde ud af hvordan man bedst kan nyde en behandling.